Zapisnici

Zapisnik sa 45. sjednice Skupštine Tuzlanskog kantona

održane 29.7.2025. godine s početkom u 11,00 sati

04.09.2025 14:15
 

B o s n a i H e r c e g o v i n a
- Federacija Bosne i Hercegovine -
T U Z L A N S K I K A N T O N
S k u p š t i n a
Broj: 02-02-387-11/25
Tuzla, 29.07.2025. godine


Na osnovu člana 90. Poslovnika Skupštine Tuzlanskog kantona („Službene novine Tuzlanskog kantona", br. 13/19 i 5/20), Služba Skupštine Tuzlanskog kantona daje


Z A P I S N I K
SA ČETRDESET PETE SJEDNICE SKUPŠTINE TUZLANSKOG KANTONA, ODRŽANE 29.07.2025. GODINE SA POČETKOM U 11,00 SATI

Predsjednik Skupštine Tuzlanskog kantona, Žarko Vujović, je otvorio četrdeset petu sjednicu Skupštine Tuzlanskog kantona.
Sjednica je počela intoniranjem himne Bosne i Hercegovine.
Predsjednik Skupštine je obavijestio da ga niko od poslanika nije obavijestio o spriječenosti prisustva današnjoj sjednici, te je konstatovao da sjednici prisustvuje 29 poslanika, što predstavlja kvorum za rad i odlučivanje na sjednici Skupštine.
Predsjednik Skupštine je pozdravio premijera Kantona i članove Vlade, predstavnike boračkih organizacija i druge goste koji su, pored poslanika, pozvani da prisustvuju današnjem zasjedanju Skupštine kao i predstavnike medija javnog informisanja.

Potom je predsjednik Skupštine konstatovao da je poslanicima dostavljen zapisnik sa četrdeset četvrte sjednice Skupštine, te je isti dao na izjašnjavanje.

Zapisnik sa četrdeset četvrte sjednice Skupštine Tuzlanskog kantona, održane 25.06.2025. godine, usvojen je sa 27 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez glasova „uzdržan“, bez primjedbi.

Prešlo se na poslanička pitanja i inicijative.

Predsjednik Skupštine, Žarko Vujović, je konstatovao da su uz materijale poslanicima dostavljeni odgovori na poslanička pitanja i inicijative, i to:
- sa 36. sjednice odgovor na poslaničku inicijativu Amre Nadarević Vodenčarević
- sa 41. sjednice odgovori na dvije poslaničke inicijative grupe poslanica (Amra Nadarević
Vodenčarević, Silva Banović, Amila Hodžić, Mirela Memić, Vedrana Petrović i Lejla Ćebić Đerzić);
- sa 42. sjednice odgovori na poslaničke inicijative Šekiba Umihanića i Amre Nadarević Vodenčarević;
- sa 43. sjednice odgovor na poslaničku inicijativu Šekiba Umihanića, te na poslanička pitanja Izena Hajdarevića, grupe poslanica (Amra Nadarević Vodenčarević, Zumra Begić, Silva Banović, Amila Hodžić, Mirela Memić, Vedrana Petrović i Lejla Ćebić Đerzić);
- sa 44. sjednice odgovori na po tri pitanja Borisa Krešića i Ivane Mijatović, odgovori na pitanje i incijativu Dževada Hadžića, te na po jedno pitanje Amre Nadarević Vodenčarević i Vahidina Smajlovića.
Također su dostavljeni odgovori na dva zaključka Skupštine: odgovor Ministarstva unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona vezano za prijem policijskih službenika, te odgovor Autocesta FBiH vezano za izradu studije za brzu cestu Tuzla-Sarajevo.
Naknadno je dostavljen i odgovor Općinskog vijeća Kladanj vezano za Elaborat o potrebi izmjena dijelova zone B u zonu A Zaštićenog pejzaža „Konjuh“.

Izjašnjenja na dobijene odgovore na poslanička pitanja iznijela je poslanica Amra Nadarević Vodenčarević.
U skladu sa članom 207. Poslovnika Skupštine dostavljene su sljedeće inicijative o kojima se traži izjašnjenje Skupštine Tuzlanskog kantona:
1. Inicijativa poslanice Mirele Memić za uspostavljanje produženog boravka za djecu II i III razreda Osnovne škole Lukavac Grad i
2. Inicijativa poslanika Bahrudina Ahmetagića za dodjelu Povelje Tuzlanskog kantona Muratu Hurtiću i Ratnoj bolnici Srebrenica

Nova poslanička pitanja i inicijative iznijeli su poslanici: Bahrudin Ahmetagić (povukao inicijativu), Mirela Memić, Hamza Bešić, Amra Nadarević Vodenčarević, Ivana Mijatović, Zumra Begić, Boris Krešić i Lejla Vuković.

Predsjednik Skupštine, Žarko Vujović, je dao na izjašnjavanje inicijativu poslanice Mirele Memić, za uspostavljanje produženog boravka za djecu II i III razreda Osnovne škole Lukavac Grad.

Za inicijativu se izjasnilo 14 poslanika „za“, ni jedan poslanik se nije izjasnio „protiv“ i 16 poslanika se izjasnilo „uzdržano“, te inicijativa nije dobila potrebnu većinu.

Prešlo se na utvrđivanje dnevnog reda.

Predsjednik Skupštine je konstatovao da je u pozivu za današnju sjednicu dostavljen prijedlog dnevnog reda.
Zakonodavno-pravna komisija je naknadno dostavila prijedlog i materijal za uvrštavanje u dnevni red tačke – Razmatranje prijedloga i donošenje Zaključka u vezi inicijative za autentično tumačenje člana 15. Zakona o uslovima i postupku legalizacije bespravno izgrađenih građevina („Službene novine Tuzlanskog kantona“ br. 3/06, 1/07, 5/08. 10/11, 7/17, 11/18, 8/20, 10/21, 16/22, 17/23 i 5/25).
Kolegij Skupštine je predložio da se prihvati uvrštavanje navedene tačke u dnevni red današnje sjednice.
Otvorena je rasprava o dnevnom redu u okviru koje je učešće uzeo poslanik Dževad Hadžić, koji je zatražio od Ministarstva zdravstva ili Vlade Kantona pojašnjenje u vezi prijedloga Zakona o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona, te postavio pitanje kako ovaj prijedlog Zakona utiče na pregovore koji se vode po pitanju suosnivačkih odnosa Tuzlanskog kantona i Federacije BiH nad JZU UKC Tuzla.
Predsjednik Skupštine je iznio da će ministrica zdravstva u okviru rasprave o prijedlogu Zakona, dati uvodno izlaganje, a ne u okviru rasprave o prijedlogu dnevnog reda.
Poslanik Dževad Hadžić, je iznio poslovničku intervenciju, te zatražio pojašnjenje vezano za prijedlog Zakona sa stanovišta Presude Ustavnog suda FBiH i pregovora, kako bi se na bazi toga mogao izjasniti o predloženom dnevnom redu.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da je prijedlog dnevnog reda utvrđen na sjednici Kolegija Skupštine, te da je otvorena rasprava o dnevnom redu radi evenutalnih izmjena i dopuna dnevnog reda.
S obzirom da nije bilo više rasprave, predsjednik Skupštine je zaključio raspravu i dao na izjašnjavanje prijedlog za uvrštavanje u dnevni red tačke: Razmatranje prijedloga i donošenje Zaključka u vezi inicijative za autentično tumačenje člana 15. Zakona o uslovima i postupku legalizacije bespravno izgrađenih građevina („Službene novine Tuzlanskog kantona“ br. 3/06, 1/07, 5/08. 10/11, 7/17, 11/18, 8/20, 10/21, 16/22, 17/23 i 5/25), kao 9. tačke dnevnog reda.

Skupština Kantona je sa 21 glasom „za“, 5 glasova „protiv“ i 4 „uzdržana“ glasa prihvatila navedeni prijedlog.

Potom je dao na izjašnjavanje sljedeći

D n e v n i r e d:

1. Razmatranje prijedloga i donošenje Zakona o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona
2. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o davanju saglasnosti na Izmjene i dopune Finansijskog plana Javne ustanove Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za 2025. godinu
3. Razmatranje Izvještaja o radu i poslovanju Javnog preduzeća za vodoprivrednu djelatnost “Spreča” d.d. Tuzla za 2024. godinu
4. Razmatranje Izvještaja o radu Javne ustanove Dom za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla za 2024. godinu
5. Razmatranje Izvještaja o radu Kantonalnog pravobranilaštva u Tuzli za period od 01.01.2024. do 31.12.2024. godine
6. Razmatranje Izvještaja o radu i poslovanju Javne ustanove Arhiv Tuzlanskog kantona za period 01.01.-31.12.2024. godine
7. Razmatranje Izvještaja o radu i poslovanju Javne ustanove Bosanski kulturni centar Tuzlanskog kantona za 2024. godinu
8. Razmatranje Izvještaja o radu i poslovanju Javne ustanove Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa Tuzlanskog kantona za period januar–decembar 2024. godine
9. Razmatranje prijedloga i donošenje Zaključka u vezi inicijative za autentično tumačenje člana 15. Zakona o uslovima i postupku legalizacije bespravno izgrađenih građevina („Službene novine Tuzlanskog kantona“ br. 3/06, 1/07, 5/08. 10/11, 7/17, 11/18, 8/20, 10/21, 16/22, 17/23 i 5/25)
10. Razmatranje nacrta federalnog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zapošljavanju stranaca, radi davanja mišljenja
11. Razmatranje nacrta federalnog Zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba, radi davanja mišljenja

Skupština Kantona je sa 21 glasom „za“, 4 glasa „protiv“ i 4 „uzdržana“ glasa usvojila navedeni dnevni red.

T o k s j e d n i c e:

1. U okviru prve tačke dnevnog reda razmatran je prijedlog Zakona o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Zakonodavno-
pravne komisije, Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku Skupštine Tuzlanskog kantona i Komisije za zdravstvo Skupštine Tuzlanskog kantona (u kojem je sadržan i amandman).
Amandmane na prijedlog Zakona, pored Komisije za zdravstvo, podnijeli su poslanici: Fadil Kudumović, Šekib Umihanić (četiri amandmana) i Amra Nadarević Vodenčarević (pet amandmana). Vlada Tuzlanskog kantona je dostavila amandmane na prijedlog Zakona (šest amandmana) tako da oni postaju sastavni dio prijedloga Zakona.

Ministrica zdravstva Dušanka Bećirović, je u uvodnom izlaganju istakla da predloženi Zakon o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona nije u suprotnosti sa federalnim Zakonom. Njime se popunjavaju određene pravne praznine koje se tiču Kantona i neće poremetiti pregovore koji se vode po pitanju suosnivačkih odnosa Tuzlanskog kantona i Federacije BiH nad JZU UKC Tuzla.
Sekretarka Ministarstva zdravstva Melika Saračević, se u ime Vlade Kantona izjasnila o podnesenim amandmanima. Kada je u pitanju amandman poslanika SDA u Skupštini Tuzlanskog kantona Fadila Kudumovića, u dijelu u kojem se predlaže izmjena člana 60. stav (8) kazala je da se Ministarstvo zdravstva ne može izjašnjavati, jer se ovaj dio amandmana odnosi na jedinice lokalne samouprave, te je potrebna konsultacija Saveza općina i gradova, i da smatraju da se, shodno članu 145. Poslovnika Skupštine Tuzlanskog kantona, o ovom dijelu amandmana treba izjasniti i Zakonodavno-pravna komisija. I u vezi drugog dijela amandmana poslanika Kudumovića, a kojim je predložena izmjena člana 62. stav (4) kazala je da se Ministarstvo zdravstva ne može izjašnjavati, jer se i ovaj dio amandmana odnosi na jedinice lokalne samouprave, te je potrebna konsultacija Saveza općina i gradova, i da smatraju da se, shodno članu 145. Poslovnika Skupštine Tuzlanskog kantona, i o ovom dijelu amandmana treba izjasniti Zakonodavno-pravna komisija Skupštine.
Potom je iznijela stav u vezi sa amandmanom koji je predložila Komisija za zdravstvo Skupštine Tuzlanskog kantona, a kojim je traženo da se u članu 62. doda novi stav (4). Kazala je da se Ministarstvo zdravstva ne može izjasniti o ovom amandmanu jer je njime predložen potpuno novi tekst, te je potrebna konsultacija sa Savezom gradova i općina.
Sekretarka Ministarstva zdravstva, Melika Saračević, je zatim iznijela stavove u vezi četiri amandmana poslanika SDA Šekiba Umihanić. U vezi prvog amandmana kojim je predložena dopuna člana 9. stav (3) kazala je da je predloženo da se ovaj amandman ne prihvati jer Odluku o mjerilima za osiguranje elemenata standarda za investicijsko ulaganje i investicijsko i tekuće održavanje, te informatizaciju zdravstvene djelatnosti Vlada Kantona donosi za svaku budžetsku godinu i istu je po potrebi moguće dopuniti ili izmijeniti, pa nije potrebno dodavati riječ minimalno. Što se tiče dopune člana 9. novim stavom, kojim bi se omogućilo da ZZO TK može osigurati sredstva javnim zdravstvenim ustanovama za ulaganje u medicinsku opremu i prevozna medicinska sredstva, Ministarstvo je predložilo da se i ovaj dio amandmana ne prihvati jer je u izvještaju Ureda za reviziju institucija u Federaciji BiH decidno navedeno da se kapitalna ulaganja u zdravstvene ustanove finansiraju iz sredstava budžeta kantona, a ne iz sredstava zavod, odnosno od doprinosa za zdravstveno osiguranje, te da takva kapitalna ulaganja nisu u skladu sa Zakonom o zdrastvenom osiguranju FBiH. Što se tiče II amandmana, kojim je predložena dopuna člana 10., a koji se odnosi na društvenu brigu za zdravlje na nivou jedinica lokalne samouprave, istakla je da se Ministarstvo ne može izjašnjavati o ovom amandmanu jer se odnosi na jedinice lokalne samouprave i potrebu da se obezbijede finansijska sredstva u njihovim budžetima, te je potrebna konsultacija Saveza općina i gradova. Shodno članu 145. Poslovnika Skupštine Tuzlanskog kantona, smatraju da se o ovom amandmanu treba izjasniti Zakonodavno-pravna komisija. Što se tiče III amandmana kojim je predloženo da se u članu 80. doda novi stav (5), a koji se odnosi na uspostavu ambulante na Međunarodnom aerodromu Tuzla i IV amandmana, kojim je predloženo da se u članu 86. doda novi stav (2), a koji se odnosi na uspostavu JZU Apoteke Tuzlanskog kantona, iznijela je stav da Ministarstvo zdravstva prihvata ova dva amandmana jer se njima uspostavlja kvalitetnija zdravstvena zaštita, sigurnost i razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla, a Zakonom o zdravstvenoj zaštiti regulisano je da kanton može biti osnivač apoteke.
Potom je sekretarka Ministarstva zdravstva iznijela izjašnjenje u vezi pet amandmana poslanice Naše stranke Amre Nadarević Vodenčarević. Kazala je da se amandmani uglavnom odnose na status inžinjera medicinsko-laboratorijske dijagnostike, odnosno da se predlaže da se u određenim članovima trebaju brisati odredbe kojim se predviđa da bi oni trebali imati približno isti status sa ostalim zdravstvenim radnicima visoke stručne spreme, kao što su doktori medicine, stomatologije, magistri farmacije. Kazala je da se Ministarstvo zdravstva zbog toga ranije obraćalo Federalnom ministarstvu i ukazivalo na ovaj nedostatak, ali da su njihova prava regulisana u Federalnom zakonu o zdravstvenoj zaštiti tako da u Zakonu o zdravstvenoj zaštiti našeg Kantona ne bismo smjeli brisati te odredbe, jer bi to uticalo na uskraćivanje njihovih prava. Što se tiče amandmana koji se odnosi na priručni laboratorij, kazala je da je ovaj laboratorij preciziran i u nacrtu zakona u smislu da se odnosi na osnovne laboratorijske pretrage koje mogu biti sastavni dio opreme samo ordinacije doktora medicine, jer one, što se tiče privatne prakse, i postoje samo u ordinacijama doktora medicine. Magistri farmacije nemaju priručni laboratorij u svojim apotekama kao ni doktori stomatologije, te je kazala da je iz tog razloga prihvatljiv ovaj amandman i predlaže se da se ovaj amandman prihvati. Što se tiče amandmana da priručni laboratorij, koji se odnosi na privatnu praksu, mora biti pod nadzorom ovlaštenog stručnog kadra kazala je da se ne može prihvatiti jer je decidno navedeno šta predstavlja priručni laboratorij u ordinacijama porodične medicine, a što se tiče poliklinika, medicinsko-hemijski laboratoriji su decidno (i oprema, i prostor i kadar) navedeni u pravilniku o zdravstvenim ustanovama. U vezi sa V amandmanom, koji se odnosi na dodavanje novog člana 124., a koji bi definisao zdravstvene radnike i zdravstvene saradnike kao službene osobe sekretarka Ministarstva zdravsta Tuzlanskog kantona je kazala da se ovaj amandman ne može prihvatiti jer je pojam službene osobe definisan Krivičnim zakonom Federacije BiH i da se bez dopune Krivičnog zakona ne bi se mogao primijeniti u Zakonu o zdravstvenoj zaštiti.
Otvorena je rasprava u kojoj su učestvovali poslanici: Mirela Memić, Vahidin Smajlović, Lejla Ćebić Đerzić, Zumra Begić, Šekib Umihanić, Dževad Hadžić i Muamer Zukić.
U drugom krugu diskusije učešće je uzela poslanica Mirela Memić.
Predsjednik Skupštine je zaključio raspravu te pozvao poslanike da se izjasne da li ostaju pri svojim amandmanima i da li traže pojedinačno izjašnjavanje u vezi podnesnih amandmana.
Poslanik Šekib Umihanić, je odustao od predloženih amandmana koje Vlada nije prihvatila.
Poslanik Fadil Kudumović, je iznio da ostaje pri svom amandmanu uz korekciju da se rok od 7 dana, naveden u amandmanu, zamijeni rokom od 30 dana, te je zatražio izjašnjenje Skupštine o istom.
Poslanica Amra Nadarević Vodenčarević, je iznijela da, s obzirom na izjašnjenje Vlade Kantona, povlači predložene amandmane.
Potom je predsjednik Skupštine dao na izjašnjavanje amandman Komisije za zdravstvo Skupštine Tuzlanskog kantona, s obzirom na to da se nije moglo odustati od predloženog amandmana bez zasijedanja Komisije za zdravstvo.

O amandmanu se nije izjasnio ni jedan poslanik „za“, 2 poslanika su se izjasnila „protiv“ i 29 poslanika se izjasnilo „uzdržano“, te amandman nije dobio potrebnu većinu.

Prešlo se na izjašnjavanje o amandmanu poslanika Fadila Kudumovića.
Skupština Kantona je sa 19 glasova „za“, 4 glasa „protiv“ i 8 „uzdržanih“ glasova prihatila predloženi amandman.

Potom je predsjednik Skupštine dao na izjašnjavanje prijedlog Zakona o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona.
Skupština Kantona je sa 20 glasova „za“, 11 glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova usvojila prijedlog i donijela Zakon o zdravstvenoj zaštiti Tuzlanskog kantona, uz amandmane Vlade Kantona koji postaju sastavni dio Zakona, kao i prihvaćene amandmane Šekiba Umihanića i Fadila Kudumovića.

2. U okviru druge tačke dnevnog reda razmatran je prijedlog Odluke o davanju saglasnosti na Izmjene i dopune Finansijskog plana Javne ustanove Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za 2025. godinu.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Zakonodavno-pravne komisije (čija se primjedba smatra amandmanom), Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku i Komisije za rad i socijalnu politiku Skupštine Tuzlanskog kantona.
Uvodno izlaganje je podnio direktor JU Služba za zapošljavanje TK Miralem Softić, koji je istakao da su Izmjenama i dopunama prihodi i rashodi Službe povećani za 7.710.000,00 KM tako da sada ukupan Finansijski plan Službe za 2025. godinu iznosi 52.823.000,00 KM. Povećanje je bazirano na sredstvima prenesenim iz ranijih godina i povećanju prihoda po osnovu doprinosa za osiguranje od nezaposlenosti, do kojeg je došlo zbog rasta prosječne plaće u Federaciji BiH. Planirana sredstva će u najvećoj mjeri biti usmjerena na realizaciju aktivnih mjera zapošljavanja, za Fond za profesionalnu rehabilitaciju, osposobljavanje i zapošljavanje osoba sa invaliditetom, te obezbjeđenje materijalne i socijalne sigurnosti nezaposlenih osoba.
Otvorena je rasprava u kojoj je učešće uzeo poslanik Vahidin Smajlović, koji je u okviru svoje diskusije postavio pitanje u vezi mišljenja Ministarstva finansija o predloženim Izmjenama i dopunama Finansijskog plana Službe za zapošljavanje TK za 2025. godinu, a u kojem je ukazano na negativan tekući bilans odnosno da nisu ispoštovane odredbe člana 43. Zakona o budžetima u FBiH koje propisuju da tekući bilans mora biti pozitivan ili jednak nuli.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da je Zakonodavno-pravna komisija Skupštine Tuzlanskog kantona imala tehnički amandman, te je zaključio raspravu i dao pauzu od 15 minuta. (pauza data u 13,25 sati.)

Nastavljeno sa radom u 13,45 sati.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje prijedlog Odluke o davanju saglasnosti na Izmjene i dopune Finansijskog plana Javne ustanove Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za 2025. godinu.
Skupština Tuzlanskog kantona je sa 22 glasa "za", bez glasova "protiv" i 7 glasova "uzdržan" usvojila prijedlog i donijela Odluku o davanju saglasnosti na Izmjene i dopune Finansijskog plana Javne ustanove Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za 2025. godinu, uz amandman Zakonodavne-pravne komisije Skupštine Tuzlanskog kantona.
3. U okviru treće tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu i poslovanju Javnog preduzeća za vodoprivrednu djelatnost “Spreča” d.d. Tuzla za 2024. godinu.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku i Komisije za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu i poslovanju Javnog preduzeća za vodoprivrednu djelatnost “Spreča” d.d. Tuzla za 2024. godinu.

Skupština Kantona je sa 20 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i 7 „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

4. U okviru četvrte tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu Javne ustanove Dom za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla za 2024. godinu.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku, Komisije za rad i socijalnu politiku i Komisije za jednakopravnost spolova Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu Javne ustanove Dom za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla za 2024. godinu.

Skupština Kantona je jednoglasno, sa 25 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

5. U okviru pete tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu Kantonalnog pravobranilaštva u Tuzli za period od 01.01.2024. do 31.12.2024. godine.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu Kantonalnog pravobranilaštva u Tuzli za period od 01.01.2024. do 31.12.2024. godine.

Skupština Kantona je jednoglasno sa 27 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

6. U okviru šeste tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Arhiv Tuzlanskog kantona za period 01.01.-31.12.2024. godine.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku i Komisije za kulturu, sport i mlade Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Arhiv Tuzlanskog kantona za period 01.01.-31.12.2024. godine.

Skupština Kantona je sa 21 glasom „za“, bez glasova „protiv“ i 7 „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

7. U okviru osme tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Bosanski kulturni centar Tuzlanskog kantona za 2024. godinu.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku i Komisije za kulturu, sport i mlade Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Bosanski kulturni centar Tuzlanskog kantona za 2024. godinu.

Skupština Kantona je sa 22 glasa „za“, bez glasova „protiv“ i 7 „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

8. U okviru osme tačke dnevnog reda razmatran je Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa Tuzlanskog kantona za period januar–decembar 2024. godine.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da su poslanicima dostavljeni izvještaji Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku i Komisije za kulturu, sport i mlade Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj o radu i poslovanju Javne ustanove Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa Tuzlanskog kantona za period januar – decembar 2024. godine.

Skupština Kantona je sa 27 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

9. U okviru devete tačke dnevnog reda razmatran je prijedlog Zaključka u vezi inicijative za autentično tumačenje člana 15. Zakona o uslovima i postupku legalizacije bespravno izgrađenih građevina („Službene novine Tuzlanskog kantona“ br. 3/06, 1/07, 5/08. 10/11, 7/17, 11/18, 8/20, 10/21, 16/22, 17/23 i 5/25).
Predsjednik Skupštine je konstatovao da je poslanicima dostavljen izvještaj Zakonodavno-pravne komisije Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
Skupština Tuzlanskog kantona cijeni da inicijativa za davanje autentičnog tumačenja člana 15. Zakona o uslovima i postupku legalizacije bespravno izgrađenih građevina („Službene novine Tuzlanskog kantona“ br. 3/06, 1/07, 5/08. 10/11, 7/17, 11/18, 8/20, 10/21, 16/22, 17/23 i 5/25) nije osnovana, jer su odredbe Zakona precizne i jasne.
Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Izvještaj Zakonodavno-pravne komisije broj: 02-02-190-17/24 i stav iznesen u mišljenjima Ministarstva za prostorno uređenje i zaštitu okolice Tuzlanskog kantona br. 12-04-3-19-20453/23 v. 700/24 v. 12/1-19-16959/24 od 02.07.2025. godine i br. 12/1-19-16959/24 od 02.09.2024. godine, a koji je prihvaćen i Zaključkom Vlade Tuzlanskog kantona broj: 02/1-02-25427/25 od 07.07.2025. godine i isti će biti dostavljeni podnosiocu inicijative za davanje autentičnog tumačenja.

Skupština Kantona je jednoglasno, sa 25 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

10. U okviru desete tačke dnevnog reda razmatran je nacrt federalnog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zapošljavanju stranaca, radi davanja mišljenja.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da je poslanicima dostavljen izvještaj Komisije za rad i socijalnu politiku Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
I. Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Mišljenje Ministarstva za rad, socijalnu politiku i povratak Tuzlanskog kantona i Izvještaj Komisije za rad i socijalnu politiku Skupštine Tuzlanskog kantona na nacrt Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zapošljavanju stranaca.
II. Mišljenje i izvještaj iz tačke I. ovog zaključka uputit će se Federalnom ministarstvu rada i socijalne politike.

Skupština Kantona je jednoglasno, sa 27 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

11. U okviru jedanaeste tačke dnevnog reda razmatran je nacrt federalnog Zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba, radi davanja mišljenja.
Predsjednik Skupštine je konstatovao da je poslanicima dostavljen izvještaj Komisije za rad i socijalnu politiku Skupštine Tuzlanskog kantona.
Rasprave po ovoj tački dnevnog reda nije bilo.
Predsjednik Skupštine je dao na izjašnjavanje sljedeći zaključak:
I. Skupština Tuzlanskog kantona prihvata Mišljenje Ministarstva za rad, socijalnu politiku i povratak Tuzlanskog kantona i Izvještaj Komisije za rad i socijalnu politiku Skupštine Tuzlanskog kantona na nacrt Zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba.
II. Mišljenje i izvještaj iz tačke I. ovog zaključka uputit će se Federalnom ministarstvu rada i socijalne politike.

Skupština Kantona je jednoglasno, sa 28 glasova „za“, bez glasova „protiv“ i bez „uzdržanih“ glasova donijela navedeni zaključak.

Predsjednik Skupštine je obavijestio Skupštinu da će se sjednica Kolegija Skupštine održati u petak, 01.08.2025. godine sa početkom u 10,00 sati, radi utvrđivanja termina nove sjednice.

Sekretar Skupštine                                                                                      Predsjednik Skupštine

Enisa Hasanagić                                                                                                 Žarko Vujović
0 0